HEROES VI
[Historický vývoj bojových jednotek] [Azyl(Haven)] [Nekropole(Necropolis)] [Peklo(Inferno)] [Tvrz(Stronghold)] [Svatyně(Sanctuary)] [Neutrální(Neutral)] [Bossové(Boss)] [Kobka(Dungeon)]
Peklo(Inferno)
Také známi jako: Démoni, Vládci chaosu
Démoni jsou ztělesněním Chaosu. Věří, že jediná smysluplná hodnota je absolutní svoboda jedince, a proto nemají potřebu zdůvodňovat své jednání. Zabíjí jen proto, že můžou nebo chtějí.
Proto na ně ostatní rasy nahlíží jako na „Zlé“ a nebezpečné a národy Ashanu dávají přednost tomu, aby byli uvězněni v Sheoghu, věznící dimenzi, kterou pro ně stvořil Sar-Elam.
Ale přesto jsou i mezi ostatními národy jedinci, které láká toto vyzdvihávání absolutní svobody ducha nadevše. A právě takoví jedinci často končí u vzývání démonů.
Atributy jednotek a jejich popis:
Ohnivzdorná kůže: Po adaptaci na sopečné prostředí vězeňského světa Sheoghu jsou démoni o 20% odolnější vůči poškození (ohněm).
Zranitelnost světlem: Kouzla magie Světla, která poškozují živé, mají porit nemrtvým a démonům posílenou účinnost o 20%. Kouzla magie Světla, která mají léčit živé, působí proti démonům a nemrtvým škodlivě.
Živá: Lze léčit a oživovat. Náchylnost k účinkům morálky.
Pokřivená mysl: Jednotka je imunní vůči ovlivnění mysli a efektům snižujícím morálku.
Manický smích: Obrana před šílencem je velmi problematická. Šílenec zaútočí vždy o kousek dříve nebo později, než by udeřila normální jednotka, a proto je o něco obtížnější se takovému náporu bránit. Když úder šílence projde obranou, dopadne tam, kde to cíl vůbec neočekává. Tím dojde k posílení šílencova odhodlání. Někteří svědci jsou dokonce ochotni odpřísáhnout, že se šílenci díky utrpení, které způsobují svým nepřátelům, dokonce léčí.
Neomezené oplácení: Pekelného psa nikdy nenachytáte na švestkách. Když na něj někdo zaútočí, nikdy se to neobejde bez oplácení. Jelikož jsou vycvičeni k lovu extrémně nebezpečné kořisti a k ochraně ještě nebezpečnějších pokladů, mají natolik vyvinuté smysly, že je nemožné na ně zaútočit, aniž by agresor na oplátku nedostal alespoň jedno kousnutí.
Žravé oko: Jakmile nepřítel pekelného psa nebo kerbera zraní, jeho smysly pohltí neovladatelná touha skolit agresora. Pach útočníka zaplní psovy smysly a v jeho žilách vzkypí neuvěřitelný hněv. V takovém stavu jsou útoky dvouhlavé bestie ještě více zničující. Tento pocit nepřejde, dokud agresoři nepadnou k zemi, nebo boj neskončí.
Nenasytnost: Kerberos je nenasytný, což dokmentuje i sheoghské rčení: "Dvě hlavy jsou lepší než jedna, ale musíte mít dva talíře, abyste je nakrmili." Kerberos dokáže zaútočit na dva cíle najednou, pokud se seřadí přímo před něj. Konec konců, je pak snazší si najít něco k snědku.
Potěšení z bolesti: Útok na sukubu se nikdy neobejde bez bolesti. Každá bitva se stane romantickým tancem podobným dvoření dvou divokých gryfů na začátku jara. Když někdo na sukubu zaútočí, dojde k přirozené a instinktivní feromonové reakci, při níž se útočník sám zraní, snad aby dokázal, že bude vhodným partnerem.
Okouzlení: "Já věděl, že ji mám zabít! Ale něco mi říkalo, že jí mám raději dát pusu." Mnoho vojáků, kteří měli to štěstí, že s lilim přežili střetnutí na bojišti, vypráví stejný příběh. Ta bytost má úžasnou okouzlující moc a její sírový parfém obsahuje příslib rozkoše, že všichni nepřátelé pocítí touhu zahodit zbraně.
Extáze z agónie: Bitva s lilim je úžasné dobrodružství, které i těm nejvěrnějším válečníkům dopřeje čas k přemýšlení. Každý úspěšný útok proti krásné bytosti se odmění dávkou nádherné bolesti. Na svatbách po celém Ashanu se vypráví příběh lorda Harrise, který nechal svou mladou manželku tisíckrát bojovat s lilim Frissonou. Má to být takové formální varování pro nevěstu, ale většina lidí to považuje spíše za varování pro nevěstu, která se má postarat, aby svatební noc byla pro mladého ženicha skutečně nezapomenutelná.
Vysátí many: Mana je kreativním zdrojem, který umožňuje vytvořit něco z ničeho. Stvoření Ur-Aazheela, Pána rozmnožování, ucítí manu na míle daleko. Plemenné samice potřebují manu nejen k rozmnožování, ale také vždy, když se stanou terem útoku, přenesou část many nepřátelského hrdiny svému vůdci.
Rozmnožování: "Čím víc, tím líp." Toto orkské přísloví má svůj původ v démonských bytostech, s nimiž orkové celá staletí sváděli statečné boje. Démoni se množí velice rychle a když už si člověk začíná myslet, že jich je dost, vždy se objeví ještě pár kusů navrch.
Zatažitelné ostny: Říká se, že nic nebolí více než otevřená zlomenina, při níž kusy kosti propíchnou kůži. Jedinou výjimku snad představuje situace, při níž někdo svými kostmi láme ty vaše. Mučitelé, kteří bolest nábožně uctívají, dokážou své kosti používat jako zbraně. Vystřelují z jejich těl jako ostny a útočí na všechny, kdo mají tu smůlu, že stojí poblíž. Oběti mučitelů tak nakonec prožijí ještě větší bolest než oni sami.
Chuť bolesti: Ur-Traggal, Pán bolesti, odměňuje mocí ty démony, kteří vyhledávají situace, v nichž je bolesti skutečně požehnaně. Bolesti najdete nejvíce samozřejmě na bojišti. Ur-Traggalovi oblíbenci, tedy mučitelé a trýznitelé, přísahali neochvějnou věrnost této filozofii a stávají se tak silnějšími každým uštědřeným či utrpěným úderem. Jejich běžný pozdrav "Dejte mi svou bolest!" je proto často doprovázen zdvořilostní ranou pěstí do obličeje.
Vybuchující ostny: "Bodněte trýznitele do zad, jinak vás zapíchne." Tak praví staré orkské přísloví pro děti, které jim má připomínat, že pokud už něco začnou, musí to dokončit. Původ tohoto přísloví spočívá v legendárních střetnutích trýzniteli. Tyto bytosti mají neuvěřitelnou schopnost vypuzovat kusy kostí napuštěných jedem, které následně vybuchnou a zraní všechny okolo.
Živoucí zbroj: Pekelníci uzavřeli dohodu s Ur-Khragem, Pánem zkázy. Výměnou za slib, že zničí vše, co Asha stvořila, obdrželi organickou zbroj, která se neustále mění, a tak je nemožné ji magicky ovlivnit. Mnoho čarodějů s údivem zahynulo při pohledu, jak jejich nejsilnější kouzla proti těmto bytostem nic nezmůžou.
Nezastavitelný výpad: Pekelníci s radostí využívají příležitostí k ničení všech živých i neživých stvoření Ashy, dračí bohyně Řádu. Ať už jim v cestě stojí cokoliv, nemá šanci jejich drtivému náběhu odolat. Říká se, že pekelníci oceňují zejména zvuk tříštícího se kamene. Je to hudba pro jejich uši, neboť jim připomíná sheoghské doly, které si často vybírají za svůj domov.
Provokativní přítomnost: Plenitelova přítomnost na bojišti má takový dopad, že všichni nepřátelé v okolí začnou mít pocit, že jedině plenitel dokáže rozhodnout o osudu dané bitvy. Tato magická aura destrukce funguje jako maják a natáhne na sebe všechny útoky, i kdyby vedle agresora stál nebezpečnější nepřítel.
Neústupná zloba: "Nikdy nepodceňujte inteligenci zuřícího ďábla. Sice bojují jako posedlí, ale mají výbornou paměť!" Tuto legendární radu poskytl archanděl Harrodal Pavlu Gryfovi týden před tím, než padl v boji proti legii démonů. Ďáblové se nikdy nezapomenou pomstít komukoli, kdo je v bitvě napadl, ať už na bojišti budou kdekoliv. Zdá se, že si v hlavě udržují seznam nenávisti, na kterém je pro další jména vždy místa dost.
Oslepení zuřivostí: Ďábla táhne nenávist vpřed stejně jako kůň táhne vpřed vozík. Na bojišti jeho zlobu nemůže spoutat vůbec nic. Je imunní vůči všem mentálním útokům, které jinak zlomí i tu nejodolnější mysl. Ur-Hekal, Pán nenávisti, je údajně jediný, kdo dokáže ďáblovi zabránit v útoku, ale jelikož pro něco takového nevidí důvod, jsou ďáblové považováni za neovladatelné i princy Sheoghu.
Čepel nenávisti: "Najednou jsem mohl myslet jen na to, že mi Rapheous dluží tři krystaly, a že ho musím donutit, aby mi zaplatil. No tak jsem po něm vrhnul ohnivou kouli." Tento úryvek ze zápisu vojenského soudu Sedmi měst potvrzuje, že čarodějové jako první pochopili podvratnou povahu ďáblových schopností. Při boji s ďáblem se může jeho sok na okamžik stát stejně nenávistným jako je on sám. V takové chvíli se může stát cokoliv. Oběť může napadnout svého nejlepšího přítele kvůli nějakému starému nesmyslu. Rozum se jednotce vrátí až ve chvíli, kdy ji napadne skutečný nepřítel.
Bezmezná nenávist: Arciďábel je vyjádřením čiré nenávisti. Když dá volnost své bezmezné nenávisti, pocítí důsledky všichni nepřátelé na bojišti, a dokonce i jejich spojenci. Jak říká jedno sheoghské rčení: "Nikdy nezapomeňte dát ďáblovi na jeho narozeniny dárek. Určitě se mu nebude líbit, ale pokud zapomenete, budete se mu líbit ještě méně."
Jméno | Statistiky | Atributy | Podoba |
Maniak Maniac |
Pokřivená mysl, Ohnivzdorná kůže, Zranitelnost světlem, Živá | ||
Šílenec Demented |
Šílený smích, Pokřivená mysl, Ohnivzdorná kůže, Zranitelnost světlem, Živá | ||
Pekelný pes Hell hound |
Žravé oko, Neomezené oplácení, Ohnivzdorná kůže, Zranitelnost světlem, Živá | ||
Kerberos Cerberus |
Nenasytný, Žravé oko, Neomezené oplácení, Ohnivzdorná kůže, Zranitelnost světlem, Živá | ||
Sukuba Succubus |
Potěšení z bolesti, Ohnivzdorná kůže, Zranitelnost světlem, Živá | ||
Lilim Lilim |
Potěšení z bolesti, Extáze z agonie, Ohnivzdorná kůže, Zranitelnost světlem, Živá | ||
Plamenná samice Breeder |
Vysátí many, Ohnivzdorná kůže, Zranitelnost světlem, Živá | ||
Plamenná matka Mother Breeder |
Rozmnožování, Vysátí many, Ohnivzdorná kůže, Zranitelnost světlem, Živá | ||
Mučitel Tormentor |
Zatažitelné ostny, Chut' bolesti, Ohnivzdorná kůže, Zranitelnost světlem, Živá | ||
Trýznitel Lacerator |
Zatažitelné ostny, Chut' bolesti, Ohnivzdorná kůže, Zranitelnost světlem, Živá | ||
Pekelník Juggernaut |
Nezastavitelný výpad, Živoucí zdroj, Ohnivzdorná kůže, Zranitelnost světlem, Živá | ||
Plenitel Ravager |
Nezastavitelný výpad, Živoucí zdroj, Provokativní přítomnost, Ohnivzdorná kůže, Zranitelnost světlem, Živá | ||
Ďábel Pit Fiend |
Neústupná zloba, Čepel nenávisti, Oslepení zuřivostí, Ohnivzdorná kůže, Zranitelnost světlem, Živá | ||
Arciďábel Pit Lord |
Bezmezná nenávist, Neústupná zloba, Čepel nenávisti, Oslepení zuřivostí, Ohnivzdorná kůže, Zranitelnost světlem, Živá |