HEROES V - konec New World Computing
Zde jsem Vám připravil obrázky a informace z konceptu pro Heroes V, které připravili od New World Commpuning, než je Ubisoft od série odvolal.
V roce 2003 vydavatel her 3DO skrachoval a byl odkoupen Ubisoftem, což zapříčinilo to, že série dostala jiný směr a jiný pohled na práci vývojářů.
New World Computing zatím pracovali na Heroes V. Projektu šéfoval Jon Van Caneghem, který takto pracoval na všech dosavadních dílech Heroes of Might and Magic. Také navrhli Ubisoftu, že by Heroes V vytvářeli oni, jenže Ubisoft je od série odvolal a nařídil celý díl kompletně ve 3D a k sérii povolal Nival Interactive, kteří zasebou měli úspěšnou hru Etherlords.
Hra: Jon Van Caneghem se rozhodl do vývoje Heroes V více zapojit, jak do Heroes IV a celý koncept hry změnit. Ubrat na minimum RPG prvky a hru vytvořit mnohem strategičtější. Kouzel mělo být 6. úrovní pro každou frakci, runová magie a některá kouzla společná pro všechny(podobně to bylo vyřešeno nakonec v Heroes V).
Frakce: Připraveno bylo 6 frakcí. Haven, Sorceress town nebo Preserve, jako další mělo být město, které mělo být propojením mezi Fortress z Heroes III a Dagger Wound Islands z Might and Magic VIII.
Celkově na Heroes V z dílny New World Computing jsem byl mnohem více zvědavý a nadšený, než z díla Nivalu. Nakonec toto rozhodnutí učinil Ubisoft a my jsme pouze hráči a fanoušci, kteří s tím moc nenadělají.
Přeji si New World Computing zpět!
Obrázky: