HEROES VI
[Historický vývoj bojových jednotek] [Azyl(Haven)] [Nekropole(Necropolis)] [Peklo(Inferno)] [Tvrz(Stronghold)] [Svatyně(Sanctuary)] [Neutrální(Neutral)] [Bossové(Boss)] [Kobka(Dungeon)]
Bossové(Bosses)
Ve hře Might and Magic: Heroes VI jsou nově bossové, kteří jsou velice povedení a myslím, že boje s nimi vážně stojí zato. Jde o parádní vylepšení hry, které je neuvěřitelně zábavné. Při souboji, kdy ovládáte např. Azzkala a souboj se vám sice nepodaří vyhrát napoprvé, ale rozhodně je to opravdu zábavné a i porážení stojí zato. Zde je jejich přehled.
Atributy bossů a jejich popis:
Uriel:
Hromadné oživení: Plně oživí všechny přátelské padlé jednotky.
Božská přítomnost: Zcela vyléčí danou jednotku, zruší jí všechny negativní efekty a jednotka bude imunní vůči všem negativním efektům až do konce boje. Efekt nelze zrušit.
Fanatizmus: Zbyšuje morálku přátelské skupiny o 100 bodů na dobu 2 kol.
Svatý hněv: Pokud Uriel nedokáže oživit své poddané, tak se rozzuří a bude v každém kole útočit 2x.
Absolutní očista: Uriel je imunní vůči všem negativním efektům.
Živá: Lze léčit a oživovat. Náchylnost k účinkům morálky.
Velitel: Pohyblivost a iniciativu úhlavních nepřátel nelze snížit. Ti jsou navíc imunní vůči efektům slepoty, ovlivněním mysli a proti efektům ztráty akce.
Michael:
Vylepšené slovo světla: Všem přisluhovačům je vyléčeno 100% zdraví a všechny nepřátelské jednotky jsou zraněny v síle 5%.
Oblast světelných čepelí: Všechny blízké jednotky v okruhu 3x3 dostanou navíc 50% poškození světlem po dobu 2 kol.
Poslední přání: Vytvoří z padlé jednotky okruh světla, který poškodí všechny jednotky, které byly už předtím zasažené a to o síle 12500 škod.
Touha po pomstě: Pokud Michael nemůže použít Poslední přání na přisluhovače, tak se rozzuří a v každém kole bude táhnout ještě jednou.
Absolutní očista: Uriel je imunní vůči všem negativním efektům.
Živá: Lze léčit a oživovat. Náchylnost k účinkům morálky.
Velitel: Pohyblivost a iniciativu úhlavních nepřátel nelze snížit. Ti jsou navíc imunní vůči efektům slepoty, ovlivněním mysli a proti efektům ztráty akce.
Červ z pekel:
Sežrání: Sežere jednu malou jednotku a všechny ostatní malé jednotky posune dozadu. Trávení bere na začátku každé akce 6000 bodů energie a červ se při této akci nemůže zakopat.
Rozzuření: Pokud zdraví Červa klesne o 35%, tak se rozzuří a v každém kole má o jednu akci navíc.
Uhýbání: Když červ dostane útok zblízka, tak se pokusí odejít.
Lávová krev: Nepřátelé útočící zblízka budou potřísnění lávovou krví, která působí 1000 škod po dobu 3 kol.
Mrštnost: Jednotka červ z pekel může střílet po každém svém pohybu.
Ohnivzdorná kůže: Po adaptaci na sopečné prostředí vězeňského světa Sheoghu jsou démoni o 20% odolnější vůči poškození (ohněm).
Zranitelnost světlem: Kouzla magie Světla, která poškozují živé, mají porit nemrtvým a démonům posílenou účinnost o 20%. Kouzla magie Světla, která mají léčit živé, působí proti démonům a nemrtvým škodlivě.
Živá: Lze léčit a oživovat. Náchylnost k účinkům morálky.
Velitel: Pohyblivost a iniciativu úhlavních nepřátel nelze snížit. Ti jsou navíc imunní vůči efektům slepoty, ovlivněním mysli a proti efektům ztráty akce.
Královna rodu:
Žací útok: Způsobuje středně velké poškození jednotkám před královnou rodu.
Bodavý útok: Královna rodu vyrazí do útoku a způsobí malé poškození všem jednotkám v dosahu.
Útok rarachů: Královna rodu vystřelí raracha směrem k cíli a způsobí mu těžké poškození ohněm.
Ohnivzdorná kůže: Po adaptaci na sopečné prostředí vězeňského světa Sheoghu jsou démoni o 20% odolnější vůči poškození (ohněm).
Zranitelnost světlem: Kouzla magie Světla, která poškozují živé, mají porit nemrtvým a démonům posílenou účinnost o 20%. Kouzla magie Světla, která mají léčit živé, působí proti démonům a nemrtvým škodlivě.
Živá: Lze léčit a oživovat. Náchylnost k účinkům morálky.
Velitel: Pohyblivost a iniciativu úhlavních nepřátel nelze snížit. Ti jsou navíc imunní vůči efektům slepoty, ovlivněním mysli a proti efektům ztráty akce.
Arhibban:
Zkažená krev: Nepřátelská jednotka zaútočí na nejbližší cíle se zvýšením škod o 4%. Také tím spotřebuje všechny ostatní možnosti v danném kole.
Symbol sžírání: Zvyšuje poškození ohněm nepřátelskému cíli o 100% až do konce bitvy.
Bezmezná nenávist: Poškodí ohněm všechny nepřátelské jednotky.
Vyvolání démonů: Arhibban na začátku každého kola si přivolá na pomoc malý počet démonů.
Vysátí štěstí: Jednotka Azzkal při útoku sebere 10 bodů štěstí a přidá si ke svému. Efekt působí do konce bitvy a nejde zrušit.
Ohnivzdorná kůže: Po adaptaci na sopečné prostředí vězeňského světa Sheoghu jsou démoni o 20% odolnější vůči poškození (ohněm).
Zranitelnost světlem: Kouzla magie Světla, která poškozují živé, mají porit nemrtvým a démonům posílenou účinnost o 20%. Kouzla magie Světla, která mají léčit živé, působí proti démonům a nemrtvým škodlivě.
Živá: Lze léčit a oživovat. Náchylnost k účinkům morálky.
Velitel: Pohyblivost a iniciativu úhlavních nepřátel nelze snížit. Ti jsou navíc imunní vůči efektům slepoty, ovlivněním mysli a proti efektům ztráty akce.
Azzkal:
Zkažená krev: Nepřátelská jednotka zaútočí na nejbližší cíle se zvýšením škod o 4%. Také tím spotřebuje všechny ostatní možnosti v danném kole.
Symbol sžírání: Zvyšuje poškození ohněm nepřátelskému cíli o 100% až do konce bitvy.
Bezmezná nenávist: Poškodí ohněm všechny nepřátelské jednotky.
Neústupná zloba: Při oplácení jednotka Azzkal poškodí ohněm všechny jednotky, které na ní předtím zaútočily. Škody jsou v rozmezí 1200-2400.
Vysátí štěstí: Jednotka Azzkal při útoku sebere 10 bodů štěstí a přidá si ke svému. Efekt působí do konce bitvy a nejde zrušit.
Ohnivzdorná kůže: Po adaptaci na sopečné prostředí vězeňského světa Sheoghu jsou démoni o 20% odolnější vůči poškození (ohněm).
Zranitelnost světlem: Kouzla magie Světla, která poškozují živé, mají porit nemrtvým a démonům posílenou účinnost o 20%. Kouzla magie Světla, která mají léčit živé, působí proti démonům a nemrtvým škodlivě.
Živá: Lze léčit a oživovat. Náchylnost k účinkům morálky.
Velitel: Pohyblivost a iniciativu úhlavních nepřátel nelze snížit. Ti jsou navíc imunní vůči efektům slepoty, ovlivněním mysli a proti efektům ztráty akce.
Matka Namtaru:
Pavučina nočních můr: Danné nepřátelské jednotky v okruhu 3x3 se nemůžou pohybovat, útočit a ani používat schopnosti po dobu 1 kola.
Snový štít: Snižuje poškození jednotkou Matka Namtaru o 90%.
Pavoučí skok: Jednotka Matka Namtaru skočí na místo na bojišti a poškodí všechny jednotky kolem o síle 3600-4000 škod.
Požírač duší: Jednotka vysaje blízkého ducha zdraví o síle 300% více než vysátého zdraví.
Jedovatý dotek: Jednotky v blízkosti Matky Namtaru budou dostávat poškození jedem.
Duchovní podoba: Duchové se těší z +50% odolnosti vůči veškerému poškození od počátku bitvy. Efekt trvá, dokud jednotka neprovede nějakou akci.
Nemrtvý: Tato jednotka není živá. Její morálka je vždy neutrální a navíc má jednotka +20% odolnosti vůči poškození (vodou). Je rovněž imunní vůči otrávení, nemoci, slepotě a efektům ovlivnění mysli.
Zranitelnost světlem: Kouzla magie Světla, která poškozují živé, mají porit nemrtvým a démonům posílenou účinnost o 20%. Kouzla magie Světla, která mají léčit živé, působí proti démonům a nemrtvým škodlivě.
Bez emocí: Nemrtví nemají emoce, a proto jsou imunní vůči efektům morálky.
Velitel: Pohyblivost a iniciativu úhlavních nepřátel nelze snížit. Ti jsou navíc imunní vůči efektům slepoty, ovlivněním mysli a proti efektům ztráty akce.
Hai Ryou:
Intenzivní proud: Útoky Hai Ryou odrazí malé jednotky o 1 pole dozadu.
Víření: Způsobuje 1600-1800 škod vodou všem nepřátelským jednotkám 2 čtverce od jednotky Hai Ryou.
Vyvolání vodních elementálů: Vyvolá 50 vodních elementálů vedle vodní plochy. Elementálové také obdrží +15 k iniciativě na dobu 1 kola.
Mrazivý paprsek: Všechny útoky Hai Ryou způsobí efekt zmražení.
Obojživelná: Imunita vůči zpomalení pohybu ze škody magie vody. Hrdinové svatyně mohou cestovat po moři, pokud bude jejich armáda složená jen z obojživelných jednotek.
Duchodní podoba: Hai Ryou se těší z +50% odolnosti vůči veškerému poškození od počátku bitvy. Efekt trvá, dokud jednotak neprovede nějakou akci.
Živá: Lze léčit a oživovat. Náchylnost k účinkům morálky.
Velitel: Pohyblivost a iniciativu úhlavních nepřátel nelze snížit. Ti jsou navíc imunní vůči efektům slepoty, ovlivněním mysli a proti efektům ztráty akce.
Cate - Dcera Malassy:
Dračí let: Jedotka Dcera Melassy vzlétne k nebi a vyvolá temné elementály vedle všech nepřátelských skupin. K přistání dojde až při příští akci.
Symbol zkázy: Zruší všechny kladné efekty na nepřátelské jednotce a bude netečná vůči pozitivním efektům po dobu 2 kol. Tato schopnost nespotřebuje aktuální akci.
Únava: Nepřátelé, kteří na Dceru Melassy zaútočí nablízko budou trpět únavou. Únava snižuje škody o 40% a trvá dobu 2 kol. Násobí se až 2x. Efekt nelze zrušit.
Živá: Lze léčit a oživovat. Náchylnost k účinkům morálky.
Velitel: Pohyblivost a iniciativu úhlavních nepřátel nelze snížit. Ti jsou navíc imunní vůči efektům slepoty, ovlivněním mysli a proti efektům ztráty akce.
Pták bouře:
Omamné větry: Jedotka přijde o příští 2 kola.
Statický výboj: Každá útočící jednotka přijde o 1000 bodů vzduchem a 1000 za každou sousední jednotku.
Řetězový blesk: Působí 1500 škod a skočí na další 3 jednotky. Každým skokem se škody půlí.
Bleskové údery: Pokud není v blízkosti žádný strom, působí 3000 škod každým kolem po dobu 4 kol.
Hurikán: Zatočí se všemi jednotkami v okolí.
Spřízněnost se vzduchem: Obdrží od svého živlu o 50% snížené poškození a o 50% vyšší poškození od svého protějšího živlu. Jsou také imunní vůči negativním efektům založeným na jejich živlu.
Duchodní podoba: Pták bouře se těší z +50% odolnosti vůči veškerému poškození od počátku bitvy. Efekt trvá, dokud jednotak neprovede nějakou akci.
Živá: Lze léčit a oživovat. Náchylnost k účinkům morálky.
Velitel: Pohyblivost a iniciativu úhlavních nepřátel nelze snížit. Ti jsou navíc imunní vůči efektům slepoty, ovlivněním mysli a proti efektům ztráty akce.
Jméno | Statistiky | Atributy | Podoba |
Uriel Boss Azylu |
Útok: 250, Obrana: 64%, Život: 135000, Iniciativa: 50, Magické škody: -, Magická obrana: 64%, Štěstí: 0, Morálka: 0, Dostřel: -, Pohyblivost: 8 | Hromadné oživení, Božská přítomnost, Fanatizmus, Svatý hněv, Absolutní očista, Živá, Velitel | |
Michael Boss Azylu |
Útok: 250, Obrana: 64%, Život: 100000, Iniciativa: 50, Magické škody: -, Magická obrana: 64%, Štěstí: 0, Morálka: 0, Dostřel: -, Pohyblivost: 100 | Vylepšené slovo světla, Oblast světelných čepelí, Posledné přání, Touha po pomstě, Absolutní očista, Živá, Velitel | |
Červ z pekel Boss pekla |
Útok: -, Obrana: 73%, Život: 75000, Iniciativa: 60, Magické škody: 2750-3250, Magická obrana: 64%, Štěstí: 0, Morálka: 0, Dostřel: -, Pohyblivost: 20 | Sežrání, Rozzuření, Uhýbání, Lávová krev, Mrštnost, Ohnivzdorná kůže, Zranitelnost světlem, Živá, Velitel | |
Královna rodu Boss pekla |
Útok: -, Obrana: 61%, Život: 100000, Iniciativa: 55, Magické škody: 8500-9000, Magická obrana: 61%, Štěstí: 0, Morálka: 0, Dostřel: 100%, Pohyblivost: 0 | Žací útok, Bodavý útok, Útok rarachů, Ohnivzdorná kůže, Zranitelnost světlem, Živá, Velitel | |
Arhiban Boss pekla |
Útok: 15250-15750, Obrana: 73%, Život: 80000, Iniciativa: 55, Magické škody: -, Magická obrana: 73%, Štěstí: 0, Morálka: 0, Dostřel: -, Pohyblivost: 99 | Zkažená krev, Symbol sžírání, Bezmezná nenávist, Živá, Ohnivzdorná kůže, Zranitelnost světlem, Vyvolání démonů, Vysátí štěstí, Velitel | |
Azkaal Boss pekla |
Útok: 1200-1400, Obrana: 64%, Život: 75000, Iniciativa: 55, Magické škody: -, Magická obrana: 64%, Štěstí: 10, Morálka: 0, Dostřel: -, Pohyblivost: 9 | Zkažená krev, Symbol sžírání, Bezmezná nenávist, Živá, Ohnivzdorná kůže, Zranitelnost světlem, Neústupná zloba, Vysátí štěstí, Velitel | |
Matka Namtaru Boss Nekropole |
Útok: -, Obrana: 57%, Život: 65000, Iniciativa: 45, Magické škody: 4400-4800, Magická obrana: 57%, Štěstí: 0, Morálka: 0, Dostřel: 100%, Pohyblivost: 99 | Pavučina nočních můr, Snový štít, Pavoučí skok, Požírač duší, Jedovatý dotek, Duchovní podoba, Nemrtvý, Bez emocí, Zranitelnost světlem, Velitel | |
Hai Ryou Boss svatyně |
Útok: 2100-2400, Obrana: 43%, Život: 75000, Iniciativa: 50, Magické škody: 17, Magická obrana: 43%, Štěstí: 0, Morálka: 0, Dostřel: -, Pohyblivost: 9 | Intenzivní proud, Víření, Vyvolání vodních elementálů, Mrazivý paprsek, obojživelná, Duchovní podoba, Živá, Velitel | |
Cate - Dcera Malassy Boss kobky |
Útok: 6500-7500, Obrana: 64%, Život: 180000, Iniciativa: 50, Magické škody: 14000-16000, Magická obrana: 64%, Štěstí: 0, Morálka: 0, Dostřel: -, Pohyblivost: 99 | Dračí let, Symbol zkázy, Únava, Živá, Velitel | |
Gromu - Hromový pták Boss tvrze (DLC 1 - Piráti Barbarského moře) |
Útok: -, Obrana: 65%, Život: 65000, Iniciativa: 45, Magické škody: 450-520, Magická obrana: 71%, Štěstí: 0, Morálka: 0, Dostřel: -, Pohyblivost: 99 | Omamné větry, Statický výboj, Řetězový blesk, Bleskové údery, Hurikán, Spřízněnost se vzduchem, Duchovní podoba, Živá, Velitel | |
Přízračný drak Boss nekropole (DLC 2 - Tanec smrti) |
Útok: 1000-1500, Obrana: 72%, Život: 70000, Iniciativa: 50, Magické škody: -, Magická obrana: 66%, Štěstí: 0, Morálka: 0, Dostřel: -, Pohyblivost: 99 | ? |