HEROES VI
[Historický vývoj bojových jednotek] [Azyl(Haven)] [Nekropole(Necropolis)] [Peklo(Inferno)] [Tvrz(Stronghold)] [Svatyně(Sanctuary)] [Neutrální(Neutral)] [Bossové(Boss)] [Kobka(Dungeon)]
Neutrální(Neutral)
Atributy jednotek a jejich popis:
Hlad: Zvyšuje pohyblivost o 2 v prvních třech kolech bitvy.
Živá: Lze léčit a oživovat. Náchylnost k účinkům morálky.
Dravost: Jednotka Krutý vlk může zaútočit znovu.
Spřízněnost se vzduchem: Elementálové obdrží od svého živlu o 50% snížené poškození a o 50% vyšší poškození od svého protějšího živlu. Elementálové jsou také imunní vůči negativním efektům založeným na jejich živlu.
Duchovní podoba: Duchové se těší z +50% odolnosti vůči veškerému poškození od počátku bitvy. Efekt trvá, dokud jednotak neprovede nějakou akci.
Větrný štít: Jednotka Vzdušný elementál se nemusí bát oplácení svých útoků.
Cyklón: Snižuje poškození zdálky uštědřené jednotce Vzdušný elementál o 20%.
Bleskové údery: Dálkové útoky jednotky Vzdušný elementál způsobí poškození vzduchem cílové skupině a až třem dalším nepřátelským skupinám. Poškození se při každém skoku dělí dvěma.
Zkamenění: Dojde ke zkaměnění nepřátelské jednotky a po 1 kolo nemůže nic dělat. Přátelské jednotky jednat mohou, ale dojde ke zrušení efektu.
Spřízněnost se zemí: Elementálové obdrží od svého živlu o 50% snížené poškození a o 50% vyšší poškození od svého protějšího živlu. Elementálové jsou také imunní vůči negativním efektům založeným na jejich živlu.
Regenerace: Skupina jednotky Zemský elemntál je na začátku svého kola vyléčena za 5 bodů zdraví.
Spřízněnost s ohněm: Elementálové obdrží od svého živlu o 50% snížené poškození a o 50% vyšší poškození od svého protějšího živlu. Elementálové jsou také imunní vůči negativním efektům založeným na jejich živlu.
Ohnivá koule: Ohnivý elementál vrací všem úderům poškození ohněm.
Spopelnění: Když ohnivý elementál zemře pošle Ohnivou bouři na všechny jednotky v blízkosti a tím je poškodí.
Ledová střela: Způsobuje 17 bodů poškození (vodou) cílové nepřátelské skupině. Oběť bude navíc (zmražena).
Spřízněnost s vodou: Elementálové obdrží od svého živlu o 50% snížené poškození a o 50% vyšší poškození od svého protějšího živlu. Elementálové jsou také imunní vůči negativním efektům založeným na jejich živlu.
Tekuté tělo: Zvyšuje odolnost vůči poškození o 20%.
Vodní úder: Útok také zruší jeden pozitivní efekt na cíli.
Spalující světlo: Cílová nepřátelská jednotka obdrží 15-18 bodů poškození Světlem a bude na dobu 2 kol oslepena. Spotřebovává podstatu vlastní jednotky (ta utrpí ztrátu 16% zdraví, které se zregeneruje po bitvě).
Zrcadlo bolesti: 10% poškození uštědřeného jednotce Světelný elementál se vrátí útočníkovi. Platí pouze pro útoky zblízka.
Spřízněnost se světlem: Elementálové obdrží od svého živlu o 50% snížené poškození a o 50% vyšší poškození od svého protějšího živlu. Elementálové jsou také imunní vůči negativním efektům založeným na jejich živlu.
Rychlost světla: Pohyb, útok a návrat bez oplácení nepřítele.
Zjevení: Jednotka Světelný elemental oplácí útoky paprsky světla vyzařujícího do osmi směrů. Zasažené nepřátelské skupiny obdrží x bodů poškození (Světlem). Zasažené přátelské jednotky jsou vyléčeno o x bodů zdraví.
Spřízněnost s temnotou: Elementálové obdrží od svého živlu o 50% snížené poškození a o 50% vyšší poškození od svého protějšího živlu. Elementálové jsou také imunní vůči negativním efektům založeným na jejich živlu.
Stínová forma: Jednotka Temný elementál při útoku zruší jeden pozitivní efekt na svém cíli.
Oslabující sevření: Jednotka Temný elementál při útoku sníží obranu nepřítele o 20% na dobu 3 kol.
Stínový úder: Jednotka Temný elementál při útoku se vrací na původní místo a to bez oplácení.
Přílivová vlna: Všichni protivníci budou promočeni. Všechny nepřátelské malé jedotky budou odsunuty o 2 pole.
Obojživelná: Imunita vůči zpomalení pohybu ze škody magie vody. Hrdinové svatyně mohou cestovat po moři, pokud bude jejich armáda složená jen z obojživelných jednotek.
Dcery moře: Obrana vůči všem útokům je navíšena o 20%.
Píšeň sirén: Nepřátelé v blízkosti sirény jsou okouzleny a nemůžou tak na sirény útočit.
Znovuzrození: Jednotka Fénix má skvělou schopnost znovuzrození. Jednotka Fénix si vyléčí 50 bodů zdraví a způsobí 60 bodů poškození (základního) všem nepřátelským skupinám v blízkosti. Zničené skupiny jednotky Fénix se automaticky navrátí k životu. Toto poškození nelze vyléčit.
Ochrana před smrtí: Jednotka Fénix je imunní vůči všem formám magie z cesty Krve a utrpí poškození (magické) ponížené o 10%.
Aura měsíčního plamene: Nepřátelské jednotky, které zaútočí na jednotku Fénix nebo se stanou obětí jejího útoku, obdrží 116 bodů základního poškození. Tento útok nelze vyléčit.
Jméno | Statistiky | Atributy | Podoba |
Šedý vlk Wolf |
Útok: 4, Obrana: 9%, Život: 25, Iniciativa: 35, Škody: 4-6, Magické škody: -, Magická obrana: 9%, Štěstí: 5, Morálka: 5, Dostřel: -, Pohyblivost: 6 | Hlad, Živá | |
Krutý vlk Dire Wolf |
Útok: 16, Obrana: 29%, Život: 70, Iniciativa: 45, Škody: 14-18, Magické škody: -, Magická obrana: 23%, Štěstí: 10, Morálka: 10, Dostřel: -, Pohyblivost: 6 | Dravost, Hlad, Živá | |
Vzdušný elementál Air Elemental |
Útok: -, Obrana: 32%, Život: 75, Iniciativa: 50, Škody: 13, Magické škody: 13, Magická obrana: 26%, Štěstí: 7, Morálka: 7, Dostřel: 100%, Pohyblivost: 6 | Spřízněnost se vzduchem, Duchovní podoba, Větrný štít, Cyklón, Bleskové údery, Živá | |
Zemský elementál Earth Elemental |
Útok: 18, Obrana: 34%, Život: 100, Iniciativa: 40, Škody: 15-16, Magické škody: -, Magická obrana: 34%, Štěstí: 5, Morálka: 7, Dostřel: -, Pohyblivost: 4 | Zkamenění, Spřízněnost se zemí, Duchovní podoba, Živá, Regenerace | |
Ohnivý elementál Fire Elemental |
Útok: -, Obrana: 28%, Život: 85, Iniciativa: 40, Škody: 10-14, Magické škody: 12, Magická obrana: 31%, Štěstí: 7, Morálka: 10, Dostřel: 50%, Pohyblivost: 5 | Spopelnění, Ohnivá koule, Spřízněnost s ohněm, Duchodní podoba, Živá | |
Vodní elementál Water Elemental |
Útok: -, Obrana: 28%, Život: 85, Iniciativa: 40, Škody: 10-14, Magické škody: 12, Magická obrana: 31%, Štěstí: 5, Morálka: 5, Dostřel: -, Pohyblivost: 5 | Obojživelná, Ledová střela, Duchovní podoba, Spřízněnost s vodou, Tekuté tělo, Vodní úder, Živá | |
Světelný elementál Spring Spirit |
Útok: -, Obrana: 38%, Život: 75, Iniciativa: 50, Škody: 14-17, Magické škody: 16, Magická obrana: 56%, Štěstí: 15, Morálka: 19, Dostřel: -, Pohyblivost: 7 | Spalující světlo, Zrcadlo bolesti, Spřízněnost se světlem, Duchovní podoba, Rychlost světla, Zjevení, Živá | |
Temný Elementál Dark Elemental |
Útok: -, Obrana: 21%, Život: 75, Iniciativa: 50, Škody: 14-17, Magické škody: 17, Magická obrana: 25%, Štěstí: 4, Morálka: 7, Dostřel: -, Pohyblivost: 6 | Stínová forma, Oslabující sevření, Stínový úder, Spřízněnost s temnotou, Duchovní podoba, Živá | |
Siréna Mermaid |
Útok: -, Obrana: 21%, Život: 85, Iniciativa: 40, Škody: 13-18, Magické škody: 18, Magická obrana: 25%, Štěstí: 10, Morálka: 9, Dostřel: -, Pohyblivost: 4 | Duchodní podoba, Spřízněnost s vodou ,Přílivová vlna ,Dcery moře ,Píseň sirény, Obojživelná, Živá | |
Fénix Phoenix |
Útok: -, Obrana: 45%, Život: 220, Iniciativa: 55, Škody: 55-63, Magické škody: 59, Magická obrana: 63%, Štěstí: 10, Morálka: 7, Dostřel: -, Pohyblivost: 6 | Znovuzrození, Duchovní podoba, Ochrana před smrtí, Aura měsíčního plamene, Živá |