Kouzla Heroes 6
[Základní magie] [Magie vzduchu] [Magie země] [Magie ohně] [Magie vody] [Magie světla] [Magie temnoty]
Magie temnoty
Název kouzla | Úroveň hrdiny | Popis | Mana | Ikona |
Magie temnoty I, II, III | 1/5/15 | Úroveň 1-3: Hrdina získá 3 k magické síle (temnoty). | - | |
Slabost | 1 | Snižuje poškození cílové nepřátelské jednotky o X% na dobu 5 kol. | 10 | |
Hromadná slabost | 5 | Snižuje poškození všech nepřátelských jednotek o X% na dobu 5 kol. | 40 | |
Teror | 15 | Cílová jednotka čelí vizi těch nejhorších nočních mur, které ji donutí ve strachu utéct a vzdálit se tak od hrdinovy armády. Kromě toho vynechá svůj tah v dalším kole a je ovlivněna efektem "Teror" po dobu 3 kol. | 45 | |
Vyvolání elementála temnoty | 15 | Vyvolá X elementálů temnoty. | 45 | |
Zoufalství | 1 | Snižuje morálku cílové nepřátelské jednotky o X na dobu 4 kol a zruší veškeré pozitivní efekty ovlivňující morálku cíle. | 15 | |
Hromadné zoufalství | 5 | Snižuje morálku všech nepřátelských jednotek o X na dobu 4 kol a zruší veškeré pozitivní efekty ovlivňující morálku nepřátelských jednotek. | 40 | |
Agónie | 1 | Úponky stínů obepnou cílovou nepřátelskou jednotku a vysají z ní životní sílu. Oběť obdrží X bodů poškození (temnotou) vždy když se bude chystat k provedení nějaké akce. Efekt trvá po dobu 3 kol. Působí pouze na živé jednotky. | 15 | |
Hromadná agónie | 5 | Úponky stínů obepnou všechny nepřátelské jednotky a vysají z nich životní sílu. Oběti obdrží X bodů poškození (temnotou) vždy když se budou chystat k provedení nějaké akce. Efekt trvá po dobu 3 kol. Působí pouze na živé jednotky. | 45 | |
Očista | 5 | Zruší pozitivní efekty na všech nepřátelských jednotkách v cílové oblasti a učiní je imunní vůči všem pozitivním efektům na dobu X kol. | 30 | |
Vysátí života | 1 | Útoky cílové přátelské jednotky budou po dobu 3 kol vysávat životní sílu z živých protivníků. Jednotka si vyléčí body zdraví odpovídající X% způsobeného poškození. | 20 | |
Hromadné vysátí života | 5 | Útoky všech přátelských jednotek budou po dobu 3 kol vysávat životní sílu z živých protivníků. Všechny jednotky si vyléčí body zdraví odpovídající X% způsobeného poškození. | 45 | |
Pán loutek | 15 | Hrdina získá schopnost ovládnout cílovou nepřátelskou jednotku na dobu X kol. Pokud jednotka obdrží zranění, je efekt zrušen. | 45 |