Kouzla Heroes 6
[Základní magie] [Magie vzduchu] [Magie země] [Magie ohně] [Magie vody] [Magie světla] [Magie temnoty]
Základní magie
Název kouzla | Úroveň hrdiny | Popis | Mana | Ikona |
Základní magie I, II, III | 1/5/15 | Úroveň 1-3: Hrdina získá 3 k magické síle (zákadní). | - | |
Tajemná stráž I, II, III | 1/5/15 | Úroveň 1-3: Hrdina získá trvale X k magické obraně. | - | |
Časový zámek | 15 | Cílová nepřátelská jednotka vynechá příští X kola. Útok na jednotku nezruší efekt časového zámku. | 55 | |
Zrušení magie | 1 | Zruší všechny efekty na cílové jednotce. | 15 | |
Hromadné zrušení magie | 5 | Zruší všechny efekty na všech jednotkách v cílové oblasti. | 30 | |
Posílení magie I, II, III | 1/5/15 | Úroveň 1-3: Hrdina získá trvale 2 k magické síle. | - | |
Spojení s magií I | 1 | Maximální množství many hrdiny se trvale zvýší o 30. | - | |
Spojení s magií II | 5 | Obnoví každý den 5% hrdinovy many (efekt se počítá s maxima). | - | |
Spojení s magií III | 15 | Hrdinovi se na začátku prvních 10 kol bitvy zregeneruje 10 bodů many. | - | |
Zpomalení | 1 | Snižuje iniciativu cílové nepřátelské skupiny o X a pohyblivost o 2. Efekt trvá po dobu 3 kol. | 10 | |
Hromadné zpomalení | 5 | Snižuje iniciativu všech nepřátelských skupin o X a pohyblivost o 1. Efekt trvá po dobu 3 kol. | 40 | |
Spěch | 5 | Zvyšuje iniciativu cílové přátelské jednotky o X a pohyblivost o 2. Efekt trvá po dobu 3 kol. | 10 | |
Hromadný spěch | 5 | Zvyšuje iniciativu všech přátelských jednotek o X a pohyblivost o 1. Efekt trvá po dobu 3 kol. | 40 | |
Meditace | 15 | Zvýší magickou sílu hrdiny o 20 na dobu 4 kol a okamžitě obnoví 50% jeho maximální many. | 30 | |
Teleportace | 15 | Teleportuje cílovou přátelskou jednotku na jiné místo. | 45 | |
Narušení | 1 | Zničí zbroj cílové nepřátelské jednotky, čímž sníží její fyzickou obranu o X až do konce bitvy. Schopnost jde proti jedné jednotce použít několikrát, ale obrana neklesne pod nulu. | 10 | |
Vysátí many | 5 | Přenese X% aktuální many nepřátelského hrdiny k vašemu hrdinovi. | 30 | |
Imploze | 15 | Způsobí X bodů zranění (základní magii) cílové nepřátelské jednotce. Toto zranění nelze vyléčit. | 55 |