Kouzla Heroes 6
[Základní magie] [Magie vzduchu] [Magie země] [Magie ohně] [Magie vody] [Magie světla] [Magie temnoty]
Magie vzduchu
Název kouzla | Úroveň hrdiny | Popis | Mana | Ikona |
Magie vzduchu I, II, III | 1/5/15 | Úroveň 1-3: Hrdina získá 3 k magické síle (vzduch). | - | |
Bouřné vichry I | 1 | Hrdina si přivolá pomoc větrů a na dobu 5 kol oslabí nepřátelské střelecké jednotky. Poškození všech nepřátelských střelců se sníží o X %. | 20 | |
Bouřné vichry II | 5 | Všechny jednotky ovlivněné bouřnými vichry obdrží navíc X bodů poškození vzduchem a budou vlivem efektu "Omámení". | - | |
Vyvolání vzdušného elementála | 15 | Vyvolá X vzdušných elementálů. | 45 | |
Připoutání k zemi | 1 | Nepřátelské větry připoutají cílovou nepřátelskou létající jednotku k zemi. Cíl ztrací na dobu 3 kol schopnost létat. Připoutaný cíl se může pohybovat pouze po zemi a jen na krátkou vzdálenost. | 15 | |
Bouřné šípy | 1 | Střelecký útok cílové přátelské jednotky způsobí o X% vyšší poškození (vzduchem) a nevztahuje se na něj postih za vzdálenost. Efekt trvá pod dobu 2 kol. | 15 | |
Blesk | 5 | Způsobí X bodů poškození vzduchem cílové nepřátelské jednotce. | 30 | |
Řetězový blesk | 15 | Způsobí X bodů poškození vzduchem cílové nepřátelské jednotce a přeskočí až na tři další nepřátelské jednotky. Poškození je při každém skoku sníženo o 15%. | 65 | |
Hromový úder | 1 | Veškeré poškození vzduchem způsobené hrdinou a jeho armádou má X% šanci u svého cíle způsobit efekt "Omámení". | - |