HEROES IV
[Akademie(Řád)] [Azyl(Chaos)] [Eden(Život)] [Nekropolis(Nemrtví)] [Rezervace(Příroda)] [Tvrz(Síla)] [Neutrální(Neutral)]
Azyl(Chaos)
Bandité mají schopnost kradmosti, a proto je dokáží vidět jen hrdinové s lepším průzkumnictvím a nestvůry 3. úrovně. Hrdinové se základním průzkumnictvím a nestvůry 2. úrovně je uvidí jen když budou stát těsně vedle nich. Skřeti jsou lepší do boje nablízko, jak na střelbu. Mají velké ztráty protože špatně střílí. Minotauři mají procentuální šanci, že vyblokují nepřátelský útok. Toto se však nevztahuje na magické útoky. Medúzy jsou téměř ideálními střelci, mají nekonečno střel, protože útočí pohledem a soupeře navíc vždycky po svém útoku nějaké jednotky promění v kámen. Efríti jsou velice silní a odolné vůči ohni a ohnivýcm kouzlům. Útočí ohněm a když je někdo praští tak jsou chráněné ohnivým štítem, který zraňuje své nepřátele. Noční můry místo útoku mohou seslat kouzlo Teror. Černi draci umí létat, mají absolutní imunitu na všechny druhy magie. Útočí svým dechem, který spálí vše, co mu stojí v cestě. Jsou nejsilnějším vojákem 4. úrovně, které lze naverbovat v hradě. Hydry útočí na všechny nepřátele kolem sebe a tento útok jim není oplácen.
Jméno | Útočná síla | Obraná síla | Zdraví | Škody | Počet střel | Pohyb | Rychlost | Pohyblivost | Podoba |
Bandita Bandit |
9 | 9 | 10 | 1-3 | - | pěšák | 7 | 21 | |
Skřet Orc |
11 | 9 | 12 | 1-3 | 6 | pěšák | 4 | 19 | |
Minotaur Minotaurus |
16 | 15 | 38 | 5-10 | - | pěšec | 6 | 19 | |
Medúza Medusa |
19 | 17 | 24 | 3-6 | nekonečno | pěšec | 5 | 19 | |
Efrít Efreet |
25 | 23 | 80 | 10-20 | - | letec | 6 | 29 | |
Noční můra Night mare |
23 | 20 | 110 | 12-26 | - | pěšec | 6 | 23 | |
Černý drak Black dragon |
40 | 40 | 400 | 55-110 | - | letec | 7 | 30 | |
Hydra Hydra |
30 | 26 | 250 | 28-66 | - | pěšec | 6 | 21 |