Kouzla Heroes 5
[Destruktivní magie] [Magie Temnoty] [Magie Světla] [Magie přivolávání] [Cestovní magie] [Runová magie(HOF)] [Válečné pokřiky(TOE)]
Magie temnoty
Název kouzla | Úroveň | Popis | Mana | Ikona |
Slabost Weakness |
1 | Vybraná nepřátelská jednotka způsobuje v boji menší poškození. Dobu trvání určuje síla kouzla. | 4 | |
Zpomalení Slow |
1 | Způsobuje, že se nepřátelská jednotka méně zapojí do boje. | 4 | |
Zármutek Sorrow |
1 | U zvolené jednotky snižuje morálku a štěstí. | 5 | |
Zranitelnost Vulnerability |
2 | Zničí brnění dané skupiny jednotek a sníží tím jejich obranu. Kouzlo lze na jednu skupinu seslat opakovaně, ale obrana nikdy neklesne pod nulu. | 5 | |
Hniloba Decay |
2 | Nakazí cílovou nepřátelskou jednotku morem, takže vždy, když se tato jednotka chystá k nějaké akci, utrpí určité poškození silou země. | 6 | |
Utrpení Suffering |
3 | Oslabí cílovou nepřátelskou jednotku tím, že sníží její útok. | 5 | |
Zmatení Confusion |
3 | Způsobuje, že cílová skupina nepřátelských jednotek zapomene, co vlastně na bojišti pohledává. Některé z postižených jednotek zapomenou využít útok na dálku nebo odvetný útok. | 9 | |
Bojové šílenství Frenzy |
4 | Uvede danou skupinu jednotek do bojového šílenství. Šílenstvím stižená skupina považuje všechny ostatní jednotky a válečné stroje za své osobní nepřátele a útočí na nejbližší z nich s dvojnásobnou zuřivostí. | 15 | |
Slepota Blindness |
4 | Oslepí vybrané nepřátelské jednotky, takže se nemohou pohybovat, útočit ani používat schopnosti. Útokem na oslepenou jednotku se slepota ruší. Dobu trvání určuje síla kouzla. | 10 | |
Kletba podsvětí Curse of the Netherworld |
5 | Způsobuje poškození všem tvorům na bojišti, kteří nepocházejí z pekla nebo nejsou nemrtvé. | 9 | |
Pán loutek Puppet Master |
5 | Poskytuje hrdinovi dočasnou kontrolu nad vybranou nepřátelskou jednotkou. Kouzlo nefunguje na nemrtvé, na elementály a na mechanické jednotky. Jednotky nacházející se pod vlivem tohoto kouzla nemohou vracet úder. | 18 | |
Vampyrismus Vampirism |
5 | Vybraná přátelská jednotka získá všechny vlastnosti nemrtvých jednotek a schopnost vysávat život podobně jako upíři. | 10 |