Kouzla Heroes 4
[Magie řádu] [Magie chaosu] [Magie přírody] [Magie smrti] [Magie života] [Démonická magie]
Magie chaosu
Název kouzla | Sojí many | Úroveň | Popis | Ikona |
Krvežíznivost Bloodlust |
2 | 1 | Jednotka očarovaná krvežíznivostí působí v boji muže proti muže o 25% větší škody než normálně. | |
Jiskry Sparks |
2 | 1 | Jiskry vyvolají ničivou spršku magické energie, která zasáhne tři pole před kouzelníkem a způsobí (20+2xúroveň sesílatele) škod. | |
Ohnivá aura Fire Aura |
2 | 1 | Ohnivá aura zcela obklopí útočníka, takže ten v boji muže proti muže působí navíc také menší škody ohněm. | |
Magický šíp Magic Arrow |
2 | 1 | Magický šíp vrhá výboj magické energie proti zvolenému cíli. Ten způsobí (30+3xúroveň sesílatele) škod. | |
Zrychlení Haste |
2 | 1 | Zrychlení zvýší rychlost jednotek o 3 a prodlouží vzdálenost, kterou mohou urazit v jednom kole bitvy o 3 yardy. | |
Zabiják Slayer |
2 | 1 | Zabiják zvýší ničivou sílu bojovníka proti bojovníkům 4. úrovně o 50%. | |
Zmatek Confusion |
3 | 2 | Zmatek způsobí, že nepřátelská jednotka zmešká svůj příští tah. | |
Ohnivá střela Fire Bolt |
3 | 2 | Ohnivá střela vrhá silný výboj magické energie proti zvolenému cíli. Ten způsobí (50+5xúroveň sesílatele) škod. | |
První úder First Stike |
3 | 2 | První úder zajistí bojovníkovi po dobu celého boje schopnost Prvního úderu. | |
Vzplanutí many Mana Flare |
3 | 2 | Vzplanutí many sníží spotřebu many všech hrdinů a bojovníků (přátel i nepřátel) na 1/2. | |
Neštěstí Misfortune |
3 | 2 | Neštěstí přinese zasaženému nepříteli maximální smůlu v boji. | |
Magická pouta Spell Shackle |
3 | 2 | Magická pouta způsobí, že nepřátelský kouzelník bude za každý bod many použitý na kouzlo zraněn. | |
Krvavé šílenství Bloodfrenzy |
5 | 3 | Bojovníci posedlí krvavým šílenstvím budou v boji muže proti muži působit o 25% větší škody. | |
Ohnivý kruh Fire Ring |
5 | 3 | Ohnivý kruh způsobí kruhový požár, který spálí vše v okruhu 1 yardu okolo zvoleného cíle, ale nikoliv cíl samotný. Škody ním způsobené dosáhnou hodnoty (40+4xúroveň sesílatele) životů. | |
Ohnivá koule Fireball |
5 | 3 | Ohnivá koule zasáhne plamenem a spálí vše na ploše 3x3 yardy. Škody ní způsobené dosáhnou hodnoty (40+4xúroveň sesílatele) životů. | |
Blesk Lightning |
5 | 3 | Blesk vrhá silný výboj magické energie proti zvolenému cíli. Tento výboj způsobí (70+7xúroveň sesílatele) škod. | |
Magické zrcadlo Magic Mirro |
5 | 3 | Magické zrcadlo odráží nepřátelská kouzla s 1/2 jejich původní síly zpět na sesílatele. Dané kouzlo ale stejně zapůsobí na původní cíl. | |
Hromadný zabiják Mass Slayer |
5 | 3 | Hromadný zabiják způsobí, že všichni spřátelení bojovníci budou působit o 50% větší škody proti bojovníkům 4. úrovně. | |
Oblak zmatení Cloud of Confusion |
8 | 4 | Oblak zmatení zasáhne plochu 3x3 yardy a způsobí, že všechny nepřátelské jednotky v této oblasti svůj příští tah nic neudělají. | |
Imploze Implosion |
8 | 4 | Imploze vrhá neobyčejně silný výboj magické energie proti zvolenému cíli. Tato imploze způsobí (90+9xúroveň sesílatele) škod. | |
Peklo Inferno |
8 | 4 | Peklo vyvolá mohutný požár na ploše 5x5 yardů, který popálí vše, co mu přijde do cesty. Škody ním způsobené dosáhnou hodnoty (40+4xúroveň sesílatele) životů. | |
Hromadný první úder Mass First Strike |
8 | 4 | Hromadný první úder zajistí spřáteleným bojovníkům po dobu boje schopnost Prvního úderu. | |
Hromadné neštěstí Mass Misfortune |
8 | 4 | Hromadné neštěstí sešle na všechny nepřátelské jednotky maximální smůlu v boji. | |
Kočičí reflexy Cat Reflexes |
8 | 4 | Kočičí reflexy obdaří spřátelenou jednotku jedním útokem navíc. | |
Armagedon Armagedon |
12 | 5 | Armagedon vyvolá prudkou magickou bouři, která se přežene celým bitevním polem a zasáhne jak nepřátelské, tak spřátelené bojovníky a hrdiny. Armagedon způsobí takto každému bojovníkovi (40+4xúroveň sesílatele) škod. | |
Kulový blesk Chain Lightning |
12 | 5 | Kulový blesk zasáhne první cíl plnou silou, nejbližší další cíl s 1/2 původní síly, třetí s 1/4 původní síly, čtvrtý s 1/8 původní síly a pátý s 1/16 původní síly. Plná síla kulového blesku dokáže zranit za (80+8xúroveň sesílatele) životů. | |
Dezintegrace Disintegrate |
12 | 5 | Dezintegrace vrhá neobyčejně silný výboj magické energie proti zvolenému cíli. Bytosti zabité tímto kouzlem nemohou být až do konce bitvy vzkříšeny ani vyvolány. Jsou zabiti bojovníci o hodnotě (110+11xúroveň sesílatele) životů. |