Kouzla Heroes 3
[Magie vzduchu] [Magie vody] [Magie země] [Magie ohně]
Kouzla vody
Název kouzla | Popis | Základní účinek | Pokročilý účinek | Expertní účinek | Ikona |
Požehnání Bless |
Jednotka dává max. zranění pod tímto kouzlem. | Cílová jednotka při útoku dává maximální zranění. | Cílová jednotka při útoku dává maximální zranění +1. | Všechny jednotky při útoku dávají maximální zranění + 1. | |
Léčba Cure |
Vyléčí jednotku a zbyví jí všech negativních kouzel. | Léčí za (Síla kouzel x 5) + 10 životů. | Léčí za (Síla kouzel x 5) + 20 životů. | Léčí všem jednotkám za (Síla kouzel x 5) + 30 životů. | |
Zrušit kouzla Dispel |
Ruší kouzla z dané jednotky. | Z vlastní jednotky kouzla odstrání všechna kouzla. | Z vlastní i nepřátelské jednotky kouzla odstrání všechna kouzla. | Odstrání všechna kouzla ze všech jednotek na bojišti. | |
Magický šíp Magic Arrow |
Činí vybrané jednotce škody. | Jednotka utrží zranění za (Síla kouzel x 10) + 10 životů. | Jednotka utrží zranění za (Síla kouzel x 10) + 30 životů. | Jednotka utrží zranění za (Síla kouzel x 10) + 30 životů. | |
Vodní ochrana Protection from Water |
Chrání jednotku přes kouzlama vody. | Kouzla Magie Vody působí jednotce o 30% menší zranění. | Kouzla Magie Vody působí jednotce o 50% menší zranění. | Kouzla Magie Vody působí všem jednotkám o 50% menší zranění. | |
Zavolej loď Summon Boat |
Umožňuje zavolat volnou nejbližší lod', pokud tam nějaká je(Na mapě může být maximálně 64 lodí). | Přivolá jednu z tvých lodí. Kouzlo má 50% šanci na úspěch. | Přivolá jednu z tvých lodí. Kouzlo má 75% šanci na úspěch. Pokud nemáš volnou loď, vyrobí se nová. | Jako u pokročilého, ale šance na úspěch je 100%. | |
Ledový šíp Ice Bolt |
Činí zranění vybrané nepřátelské jednotce. | Jednotka je zraněna za (Síla kouzel x 20) + 10 životů. | Jednotka je zraněna za (Síla kouzel x 20) + 20 životů. | Jednotka je zraněna za (Síla kouzel x 20) + 50 životů. | |
Odstraň překážku Remove Obstacle |
Odstraní vybranou překážku z boje. | Odstrání 1 nemagickou překážku z bojiště. Velké překážky nejsou tímto kouzlem ovlivněny. | Jako u základního, ale dokáže odstránit i ohnivé zdi. | Jako pokročilý, mohou být odstráněny všechny samostatné překážky. | |
Potop loď Scuttle Boat |
Potopí neobsazenou lod'. | Kouzlo má 50% šanci na zničení neobsazené lodi. | Kouzlo má 75% šanci na zničení neobsazené lodi. | Kouzlo má 100% šanci na zničení neobsazené lodi. | |
Vidiny Visions |
Proč se nemrknout jak je soupeř silný že. | Zobrazí počet nestvůr v potulné jednotce a odhadne, zda se chtějí přidat či ne, dává představu o silách protivníka či posádky jeho města Dosah = Síla kouzel. | Jako u základního účinku, ale navíc i statistika a armáda nepřátelského hrdiny Dosah = Síla kouzel x 2. | Jako u pokročilého účinku, ale navíc i statistika a armáda nepřátelského města Dosah = Síla kouzel x 3. | |
Slabost Weakness |
Snižuje útok nepřátelských jednotek. | Útok jednotky kouzla se snižuje o 3. | Útok jednotky kouzla se snižuje o 6. | Útok všech nepřátelských jednotek se snižuje o 6. | |
Zapomnětlivost Forgetfulness |
Proti střelcům super. | Polovina nestvůr v cílové střelecké jednotce zapomene střílet. | Cílová střelecká jednotka nedokáže zaútočit. | Všechny nepřátelské střelecké jednotky nedokážou zaútočit. | |
Mrazící kruh Frost Ring |
Jednotky kolem jednoho políčka budou zraněny. Jednotka na políčku uprostřed zraněna nebude. | Jednotky ztratí ztratí (Síla kouzel x 10) + 15 životů. | Jednotky ztratí ztratí (Síla kouzel x 10) + 30 životů. | Jednotky ztratí ztratí (Síla kouzel x 10) + 60 životů. | |
Radost Mirth |
Zvyšuje morálku. | Morálka jednotky se zvyšuje o + 1. | Morálka jednotky se zvyšuje o + 2. | Morálka všech tvých jednotek se zvyšuje o +2. | |
Teleport Teleport |
Teleportuje jednotku po bojovém poli. | Jednotky se nemohou přemísťovat přes zdi nebo hradní příkopy. | Jako u základního, ale může takto zdolat zeď, ne však příkop. | Jednotka se může přesunout kamkoli, včetně jakýkoli překážek. | |
Klonování Clone |
Vytvoření klonu(dvojníka) jednotky. | Pro jednotky 1. - 5. úrovně. Mizí při prvním poranění. | Pro jednotky 1. - 6. úrovně. Mizí při prvním poranění. | Pro jednotky 1. - 7. úrovně. Mizí při prvním poranění. | |
Modlitba Prayer |
Silné kouzlo, proč nemít zrychlení a plusy do útoku a obrany že. :D | Jednotce se zvýší Útok, Obrana a rychlost o 2. | Jednotce se zvýší Útok, Obrana a rychlost o 4. | Všem jednotkám se zvýší Útok, Obrana a rychlost o 4. | |
Chůze po vodě Water Walk |
Žádná menší vodní překážka není problém. Konečný bod cesty musí být na souši | Dosah je 60% normálního pohybu. | Dosah je 80% normálního pohybu. | Dosah je 100% normálního pohybu. | |
Přivolání vodních elementálů Summon Water Elemental |
Přivolá určitý počet elementálů, ale nesmíš mít už jiné přivolané elementály. | Přivolá (Síla kouzel x 2) Vodní elementály. | Přivolá (Síla kouzel x 3) Vodní elementály. | Přivolá (Síla kouzel x 4) Vodní elementály. |