HEROES VII
[Azyl(Haven)] [Akademie(Academy)] [Nekropole(Necropolis)] [Tvrz(Stronghold)] [Hvozd(Sylvan)] [Kobka(Dungeon)] [Neutrální(Neutral)]
Akademie(Academy)
Také známi jako: Mágové
Akademie má celkem 8 jednotek, kde každá může být jednou vylepšená na vyšší úroveň a další 3 podpůrné jednotky, kde jedna léčí, druhá střílí po nepřátelích a třetí je katapult co útočí na městské hradby. Jednotky jsou dále rozděleny na 3 řadové(džabir, chrlič, golem), 3 elitní(džin, rakšaša, učedník) a 2 šampiony(tajemný orel, kolos).
Jméno | Útočná síla | Obranná síla | Zdraví | Škody | Pohyb | Schopnosti | Podoba |
Džabir Cabir |
2 | 2 | 2-3 | 12 | 4 | Imunita vůči ohni, Zranitelný vůči vodě, Opravář | |
Mistr džabirů Cabir Master |
2 | 4 | 3-4 | 14 | 4 | Imunita vůči ohni, Zranitelný vůči vodě, Opravář | |
Chrlič Gargoyle |
3 | 6 | 1-2 | 17 | 4 | Mechanický, Magická imunita | |
Obsidiánový chrlič Obsidian Gargoyle |
3 | 6 | 2 | 19 | 5 | Mechanický, Magická imunita | |
Golem Golem |
3 | 6 | 5-7 | 30 | 4 | Mechanický, Nespoutaný | |
Pískovcový golem Sandstone Golem |
3 | 9 | 6-8 | 37 | 5 | Mechanický, Nespoutaný | |
Džin Djinn |
5 | 7 | 10-14 | 60 | 5 | Krádež many, Imunita vůči základní magii | |
Džin Mistr Djinn Channeler |
5 | 7 | 10-14 | 75 | 6 | Krádež many, Imunita vůči základní magii, Kouzelník | |
Rakšaša Rakshasa |
14 | 14 | 21-27 | 130 | 4 | Bez odvety | |
Rakšaša Raja Rakshasa Raja |
14 | 14 | 23-29 | 150 | 5 | Bez odvety, Zametání | |
Učedník magie Apprentice |
10 | 8 | 9-12 | 43 | 3 | Pronikavé střely | |
Student magie Disciple |
12 | 10 | 9-13 | 50 | 3 | Pronikavé střely, Nova | |
Tajemný orel Arcane Eagle |
19 | 19 | 44-66 | 400 | 7 | Tajemná křídla | |
Simurg Simurgh |
22 | 22 | 55-77 | 440 | 8 | Tajemná křídla, Magický katalyzátor | |
Kolos Colossus |
20 | 25 | 69-92 | 420 | 4 | Mechanický, Magická absorbce | |
Titán Titan |
20 | 25 | 69-92 | 420 | 4 | Mechanický, Magická absorbce | |
Léčivý stan Healing tent |
0 | 0 | - | 300 | - | Léči přátelské jednotky. | |
Pyramida Pyramid |
5 | 5 | 16-24 | 500 | - | Vrhá magické střely na nepřátelské jednotky. | |
Velká pyramida Great Pyramid |
0 | 10 | 70-110 | 3000 | - | Slouží k magickým útokům na nepřátelké hradby. |