• DOMŮ
    • HEROES ONLINE
      • Úvod
      • Seznam cechů a pořadí
      • Cech MagicKings
      • Artefakty
      • Nepřátelské jednotky
      • Mince a peří
      • Dovednosti
        • Bonusy za úrovně
        • Klerik
        • Rytíř
        • Nekromancer
        • Temný rytíř
      • Krystaly
      • Problém s připojením
      • Artworky a obrázky ze hry
      • Polohy obelisků
    • Databáze obrázků
    • Ankety
    • Ke stažení
  • HEROES I
    • Bojové jednotky
    • Kouzla
    • Recenze
  • HEROES II
    • Bojové jednotky
    • Mapy
    • Kouzla
    • Hrdinové
    • Recenze
  • HEROES III
    • Bojové jednotky
    • Mapy
      • Niven
      • Ostatní autoři
    • Kampaně
    • Kouzla
    • Hrdinové
    • Heroes Chronicles
    • Horn of The Abyss(HOTA)
    • In The Wake Of Gods(WOG)
    • Recenze
  • HEROES IV
    • Bojové jednotky
    • Mapy
      • Niven
      • Ostatní autoři
    • Kampaně
    • Kouzla
    • Hrdinové
    • Equilibris
    • Big World Barbarian
    • Recenze
  • HEROES V
    • H5: New World Commpuning
    • Bojové jednotky
    • Mapy
    • Kampaně
    • Kouzla
    • Hrdinové
    • Recenze
  • HEROES VI
    • Bojové jednotky
    • Mapy
    • Kampaně
    • Kouzla
    • Hrdinové
    • Recenze
  • HEROES VII
    • Bojové jednotky
    • Mapy
    • Kouzla
    • Hrdinové
    • Recenze
  • ODKAZY
  • Archivy novinek

    • 2014 - 2015 (23)
    • 2013 (15)
    • 2010 - 2012 (18)
    • 2008 - 2009 (16)
    • 2005 - 2007 (29)
  • Kategorie

    • Novinky
    • Mapy
    • Kampaně
    • Bojové jednotky
    • Kouzla
    • Hrdinové
    • Cheaty a návody
    • Equilibris
    • WOG + HOTA
    • Heroes IV - BWB
    • Cheaty a návody
    • Recenze
    • Oblíbené hry
    • Návštěvní kniha
    • Ankety
    • Ke stažení
    • Odkazy

      QuickBox

    Počítadlo návštěv

      TOPlist

    X-Zone: Novinky

Kouzla Heroes 3


[Magie vzduchu] [Magie vody] [Magie země] [Magie ohně]

Kouzla vody

Název kouzla Popis Základní účinek Pokročilý účinek Expertní účinek Ikona
Požehnání
Bless
Jednotka dává max. zranění pod tímto kouzlem. Cílová jednotka při útoku dává maximální zranění. Cílová jednotka při útoku dává maximální zranění +1. Všechny jednotky při útoku dávají maximální zranění + 1.
Léčba
Cure
Vyléčí jednotku a zbyví jí všech negativních kouzel. Léčí za (Síla kouzel x 5) + 10 životů. Léčí za (Síla kouzel x 5) + 20 životů. Léčí všem jednotkám za (Síla kouzel x 5) + 30 životů.
Zrušit kouzla
Dispel
Ruší kouzla z dané jednotky. Z vlastní jednotky kouzla odstrání všechna kouzla. Z vlastní i nepřátelské jednotky kouzla odstrání všechna kouzla. Odstrání všechna kouzla ze všech jednotek na bojišti.
Magický šíp
Magic Arrow
Činí vybrané jednotce škody. Jednotka utrží zranění za (Síla kouzel x 10) + 10 životů. Jednotka utrží zranění za (Síla kouzel x 10) + 30 životů. Jednotka utrží zranění za (Síla kouzel x 10) + 30 životů.
Vodní ochrana
Protection from Water
Chrání jednotku přes kouzlama vody. Kouzla Magie Vody působí jednotce o 30% menší zranění. Kouzla Magie Vody působí jednotce o 50% menší zranění. Kouzla Magie Vody působí všem jednotkám o 50% menší zranění.
Zavolej loď
Summon Boat
Umožňuje zavolat volnou nejbližší lod', pokud tam nějaká je(Na mapě může být maximálně 64 lodí). Přivolá jednu z tvých lodí. Kouzlo má 50% šanci na úspěch. Přivolá jednu z tvých lodí. Kouzlo má 75% šanci na úspěch. Pokud nemáš volnou loď, vyrobí se nová. Jako u pokročilého, ale šance na úspěch je 100%.
Ledový šíp
Ice Bolt
Činí zranění vybrané nepřátelské jednotce. Jednotka je zraněna za (Síla kouzel x 20) + 10 životů. Jednotka je zraněna za (Síla kouzel x 20) + 20 životů. Jednotka je zraněna za (Síla kouzel x 20) + 50 životů.
Odstraň překážku
Remove Obstacle
Odstraní vybranou překážku z boje. Odstrání 1 nemagickou překážku z bojiště. Velké překážky nejsou tímto kouzlem ovlivněny. Jako u základního, ale dokáže odstránit i ohnivé zdi. Jako pokročilý, mohou být odstráněny všechny samostatné překážky.
Potop loď
Scuttle Boat
Potopí neobsazenou lod'. Kouzlo má 50% šanci na zničení neobsazené lodi. Kouzlo má 75% šanci na zničení neobsazené lodi. Kouzlo má 100% šanci na zničení neobsazené lodi.
Vidiny
Visions
Proč se nemrknout jak je soupeř silný že. Zobrazí počet nestvůr v potulné jednotce a odhadne, zda se chtějí přidat či ne, dává představu o silách protivníka či posádky jeho města Dosah = Síla kouzel. Jako u základního účinku, ale navíc i statistika a armáda nepřátelského hrdiny Dosah = Síla kouzel x 2. Jako u pokročilého účinku, ale navíc i statistika a armáda nepřátelského města Dosah = Síla kouzel x 3.
Slabost
Weakness
Snižuje útok nepřátelských jednotek. Útok jednotky kouzla se snižuje o 3. Útok jednotky kouzla se snižuje o 6. Útok všech nepřátelských jednotek se snižuje o 6.
Zapomnětlivost
Forgetfulness
Proti střelcům super. Polovina nestvůr v cílové střelecké jednotce zapomene střílet. Cílová střelecká jednotka nedokáže zaútočit. Všechny nepřátelské střelecké jednotky nedokážou zaútočit.
Mrazící kruh
Frost Ring
Jednotky kolem jednoho políčka budou zraněny. Jednotka na políčku uprostřed zraněna nebude. Jednotky ztratí ztratí (Síla kouzel x 10) + 15 životů. Jednotky ztratí ztratí (Síla kouzel x 10) + 30 životů. Jednotky ztratí ztratí (Síla kouzel x 10) + 60 životů.
Radost
Mirth
Zvyšuje morálku. Morálka jednotky se zvyšuje o + 1. Morálka jednotky se zvyšuje o + 2. Morálka všech tvých jednotek se zvyšuje o +2.
Teleport
Teleport
Teleportuje jednotku po bojovém poli. Jednotky se nemohou přemísťovat přes zdi nebo hradní příkopy. Jako u základního, ale může takto zdolat zeď, ne však příkop. Jednotka se může přesunout kamkoli, včetně jakýkoli překážek.
Klonování
Clone
Vytvoření klonu(dvojníka) jednotky. Pro jednotky 1. - 5. úrovně. Mizí při prvním poranění. Pro jednotky 1. - 6. úrovně. Mizí při prvním poranění. Pro jednotky 1. - 7. úrovně. Mizí při prvním poranění.
Modlitba
Prayer
Silné kouzlo, proč nemít zrychlení a plusy do útoku a obrany že. :D Jednotce se zvýší Útok, Obrana a rychlost o 2. Jednotce se zvýší Útok, Obrana a rychlost o 4. Všem jednotkám se zvýší Útok, Obrana a rychlost o 4.
Chůze po vodě
Water Walk
Žádná menší vodní překážka není problém. Konečný bod cesty musí být na souši Dosah je 60% normálního pohybu. Dosah je 80% normálního pohybu. Dosah je 100% normálního pohybu.
Přivolání vodních elementálů
Summon Water Elemental
Přivolá určitý počet elementálů, ale nesmíš mít už jiné přivolané elementály. Přivolá (Síla kouzel x 2) Vodní elementály. Přivolá (Síla kouzel x 3) Vodní elementály. Přivolá (Síla kouzel x 4) Vodní elementály.


Copyright © 2005 - 2017 Niven