• DOMŮ
    • HEROES ONLINE
      • Úvod
      • Seznam cechů a pořadí
      • Cech MagicKings
      • Artefakty
      • Nepřátelské jednotky
      • Mince a peří
      • Dovednosti
        • Bonusy za úrovně
        • Klerik
        • Rytíř
        • Nekromancer
        • Temný rytíř
      • Krystaly
      • Problém s připojením
      • Artworky a obrázky ze hry
      • Polohy obelisků
    • Databáze obrázků
    • Ankety
    • Ke stažení
  • HEROES I
    • Bojové jednotky
    • Kouzla
    • Recenze
  • HEROES II
    • Bojové jednotky
    • Mapy
    • Kouzla
    • Hrdinové
    • Recenze
  • HEROES III
    • Bojové jednotky
    • Mapy
      • Niven
      • Ostatní autoři
    • Kampaně
    • Kouzla
    • Hrdinové
    • Heroes Chronicles
    • Horn of The Abyss(HOTA)
    • In The Wake Of Gods(WOG)
    • Recenze
  • HEROES IV
    • Bojové jednotky
    • Mapy
      • Niven
      • Ostatní autoři
    • Kampaně
    • Kouzla
    • Hrdinové
    • Equilibris
    • Big World Barbarian
    • Recenze
  • HEROES V
    • H5: New World Commpuning
    • Bojové jednotky
    • Mapy
    • Kampaně
    • Kouzla
    • Hrdinové
    • Recenze
  • HEROES VI
    • Bojové jednotky
    • Mapy
    • Kampaně
    • Kouzla
    • Hrdinové
    • Recenze
  • HEROES VII
    • Bojové jednotky
    • Mapy
    • Kouzla
    • Hrdinové
    • Recenze
  • ODKAZY
  • Archivy novinek

    • 2014 - 2015 (23)
    • 2013 (15)
    • 2010 - 2012 (18)
    • 2008 - 2009 (16)
    • 2005 - 2007 (29)
  • Kategorie

    • Novinky
    • Mapy
    • Kampaně
    • Bojové jednotky
    • Kouzla
    • Hrdinové
    • Cheaty a návody
    • Equilibris
    • WOG + HOTA
    • Heroes IV - BWB
    • Cheaty a návody
    • Recenze
    • Oblíbené hry
    • Návštěvní kniha
    • Ankety
    • Ke stažení
    • Odkazy

      QuickBox

    Počítadlo návštěv

      TOPlist

    X-Zone: Novinky

Kouzla Heroes 3


[Magie vzduchu] [Magie vody] [Magie země] [Magie ohně]

Kouzla země

Název kouzla Popis Základní účinek Pokročilý účinek Expertní účinek Ikona
Magický šíp
Magic Arrow
Činí vybrané jednotce škody. Jednotka utrží zranění za (Síla kouzel x 10) + 10 životů. Jednotka utrží zranění za (Síla kouzel x 10) + 30 životů. Jednotka utrží zranění za (Síla kouzel x 10) + 30 životů.
Štít
Shield
Snižuje škody, které jsou na jednotku utrženy. Jednotka obdrží o 15% menší zranění. Jednotka obdrží o 30% menší zranění. Všechny jednotky obdrží o 30% menší zranění.
Kamenná kůže
Stone Skin
Zvyšuje obranou sílu jednotky. Obrana jednotky kouzla se zvýší o 3. Obrana jednotky kouzla se zvýší o 6. Obrana všech jednotek se zvýší o 6.
Zpomalení
Slow
Snižuje jednotce jeho rychlost. Rychlost jednotky je snížená o 25 procent. Rychlost jednotky je snížená o 50 procent. Rychlost všech jednotek je snížená o 50 procent.
Pohled Země
View Earth
Zobrazuje mapu. Zobrazí polohu všech hromádek surovin na mapě světa. Jako základní + zobrazí všechny doly. Jako pokročilý + zobrazí celý terén.
Vlnka smrti
Death Ripple
Všem živým jednotkám, kromě nemrtvých působí škody. Jednotky ztratí (Síla kouzel x 5) + 10 životů. Jednotky ztratí (Síla kouzel x 5) + 20 životů. Jednotky ztratí (Síla kouzel x 5) + 30 životů.
Tekutý písek
Quicksand
Na náhodných hexech se vytvoří jámy tekutého písku. Jednotka, která tam vstoupí, se nemůže zbytek kola pohybovat. Nepřítel jámy vidí pouze když bojuje ve svém přirozeném prostředí, jinak jsou jámy neviditelné. Vytvoří 4 stopy písku. Vytvoří 6 stop písku. Vytvoří 8 stop písku.
Vidiny
Visions
Proč se nemrknout jak je soupeř silný že. Zobrazí počet nestvůr v potulné jednotce a odhadne, zda se chtějí přidat či ne, dává představu o silách protivníka či posádky jeho města Dosah = Síla kouzel. Jako u základního účinku, ale navíc i statistika a armáda nepřátelského hrdiny Dosah = Síla kouzel x 2. Jako u pokročilého účinku, ale navíc i statistika a armáda nepřátelského města Dosah = Síla kouzel x 3.
Oživ mrtvé
Animate Dead
Natrvalo oživuje zabité nemrtvé vojáky. Oživuje nemrtvé o celkovém počtu životů (Síla kouzel x 50) + 30 životů. Oživuje nemrtvé o celkovém počtu životů (Síla kouzel x 50) + 60 životů. Oživuje nemrtvé o celkovém počtu životů (Síla kouzel x 50) + 160 životů.
Protimagie
Anti-Magic
Jednotka pod tímto kouzlem je imuní vůči všem kouzlům. Imunita proti kouzlům do 3. úrovně. Imunita proti kouzlům do 4. úrovně. Imunita proti všem typům magie.
Zemětřesení
Earthquake
Ničí městské hradby. Zničí 2 hradební zdi za 1 život při obléhání. Zničí 3 hradební zdi za 1 život při obléhání. Zničí 4 hradební zdi za 1 život při obléhání.
Silové pole
Force Field
Dobré na obranu střelců před pěšáky, nebo při obraně hradu. Kouzlo stvoří 2 hexy silnou zeď, přes kterou se nelze dostat. Kouzlo stvoří 3 hexy silnou zeď, přes kterou se nelze dostat. Stejné jako pokročilý.
Zemská ochrana
Protection from Earth
Chrání jednotku přes kouzlama země. Kouzla Magie Země působí jednotce o 30% menší zranění. Kouzla Magie Země působí jednotce o 50% menší zranění. Kouzla Magie Země působí všem jednotkám o 50% menší zranění.
Pád meteoritů
Meteor Shower
Působí jednotkám vysoké škody. Jednotky ztrácejí (Síla kouzel x 25) + 25 životů. Jednotky ztrácejí (Síla kouzel x 25) + 50 životů. Jednotky ztrácejí (Síla kouzel x 25) + 100 životů.
Vzkříšení
Resurrection
Oživuje padlé jednotky. Kouzlo oživí (Síla kouzel x 50) + 40 životů mrtvé jednotky na dobu trvání boje. Kouzlo oživí (Síla kouzel x 50) + 80 životů mrtvé jednotky natrvalo. Kouzlo oživí (Síla kouzel x 50) + 160 životů mrtvé jednotky natrvalo.
Smutek
Sorrow
Snižuje morálku jednotky. Morálka jednotky se sníží o 1. Morálka jednotky se sníží o 2. Morálka všech jednotek klesne o 2.
Městská brána
Town Portal
Umožňuje teleportaci na mapě dobrodržsví do měst. Hrdina je přenesen do nejbližšího vlastního města. Na kouzlo se spotřebují 3 pohybové body. Jako u základního, ale přenese do vlastního volného města dle výběru. Jako u pokročilého, ale na kouzlo se spotřebují 2 pohybové body.
Imploze
Implosion
Nejsilnější útočné kouzlo ve hře. Cílové jednotce dává zničující škody Jednotka utrží zranění za (Síla kouzel x 75) + 100 životů. Jednotka utrží zranění za (Síla kouzel x 75) + 200 životů. Jednotka utrží zranění za (Síla kouzel x 75) + 300 životů.
Přivolání zemních elementálů
Summon Earth Elemental
Přivolá určitý počet elementálů, ale nesmíš mít už jiné přivolané elementály. Přivolá (Síla kouzel x 2) Zemní elementály. Přivolá (Síla kouzel x 3) Zemní elementály. Přivolá (Síla kouzel x 4) Zemní elementály.


Copyright © 2005 - 2017 Niven