• DOMŮ
    • HEROES ONLINE
      • Úvod
      • Seznam cechů a pořadí
      • Cech MagicKings
      • Artefakty
      • Nepřátelské jednotky
      • Mince a peří
      • Dovednosti
        • Bonusy za úrovně
        • Klerik
        • Rytíř
        • Nekromancer
        • Temný rytíř
      • Krystaly
      • Problém s připojením
      • Artworky a obrázky ze hry
      • Polohy obelisků
    • Databáze obrázků
    • Ankety
    • Ke stažení
  • HEROES I
    • Bojové jednotky
    • Kouzla
    • Recenze
  • HEROES II
    • Bojové jednotky
    • Mapy
    • Kouzla
    • Hrdinové
    • Recenze
  • HEROES III
    • Bojové jednotky
    • Mapy
      • Niven
      • Ostatní autoři
    • Kampaně
    • Kouzla
    • Hrdinové
    • Heroes Chronicles
    • Horn of The Abyss(HOTA)
    • In The Wake Of Gods(WOG)
    • Recenze
  • HEROES IV
    • Bojové jednotky
    • Mapy
      • Niven
      • Ostatní autoři
    • Kampaně
    • Kouzla
    • Hrdinové
    • Equilibris
    • Big World Barbarian
    • Recenze
  • HEROES V
    • H5: New World Commpuning
    • Bojové jednotky
    • Mapy
    • Kampaně
    • Kouzla
    • Hrdinové
    • Recenze
  • HEROES VI
    • Bojové jednotky
    • Mapy
    • Kampaně
    • Kouzla
    • Hrdinové
    • Recenze
  • HEROES VII
    • Bojové jednotky
    • Mapy
    • Kouzla
    • Hrdinové
    • Recenze
  • ODKAZY
  • Archivy novinek

    • 2014 - 2015 (23)
    • 2013 (15)
    • 2010 - 2012 (18)
    • 2008 - 2009 (16)
    • 2005 - 2007 (29)
  • Kategorie

    • Novinky
    • Mapy
    • Kampaně
    • Bojové jednotky
    • Kouzla
    • Hrdinové
    • Cheaty a návody
    • Equilibris
    • WOG + HOTA
    • Heroes IV - BWB
    • Cheaty a návody
    • Recenze
    • Oblíbené hry
    • Návštěvní kniha
    • Ankety
    • Ke stažení
    • Odkazy

      QuickBox

    Počítadlo návštěv

      TOPlist

    X-Zone: Novinky

HEROES IV


[Akademie(Řád)] [Azyl(Chaos)] [Eden(Život)] [Nekropolis(Nemrtví)] [Rezervace(Příroda)] [Tvrz(Síla)] [Neutrální(Neutral)]

Azyl(Chaos)


Bandité mají schopnost kradmosti, a proto je dokáží vidět jen hrdinové s lepším průzkumnictvím a nestvůry 3. úrovně. Hrdinové se základním průzkumnictvím a nestvůry 2. úrovně je uvidí jen když budou stát těsně vedle nich. Skřeti jsou lepší do boje nablízko, jak na střelbu. Mají velké ztráty protože špatně střílí. Minotauři mají procentuální šanci, že vyblokují nepřátelský útok. Toto se však nevztahuje na magické útoky. Medúzy jsou téměř ideálními střelci, mají nekonečno střel, protože útočí pohledem a soupeře navíc vždycky po svém útoku nějaké jednotky promění v kámen. Efríti jsou velice silní a odolné vůči ohni a ohnivýcm kouzlům. Útočí ohněm a když je někdo praští tak jsou chráněné ohnivým štítem, který zraňuje své nepřátele. Noční můry místo útoku mohou seslat kouzlo Teror. Černi draci umí létat, mají absolutní imunitu na všechny druhy magie. Útočí svým dechem, který spálí vše, co mu stojí v cestě. Jsou nejsilnějším vojákem 4. úrovně, které lze naverbovat v hradě. Hydry útočí na všechny nepřátele kolem sebe a tento útok jim není oplácen.

Jméno Útočná síla Obraná síla Zdraví Škody Počet střel Pohyb Rychlost Pohyblivost Podoba
Bandita
Bandit
9 9 10 1-3 - pěšák 7 21
Skřet
Orc
11 9 12 1-3 6 pěšák 4 19
Minotaur
Minotaurus
16 15 38 5-10 - pěšec 6 19
Medúza
Medusa
19 17 24 3-6 nekonečno pěšec 5 19
Efrít
Efreet
25 23 80 10-20 - letec 6 29
Noční můra
Night mare
23 20 110 12-26 - pěšec 6 23
Černý drak
Black dragon
40 40 400 55-110 - letec 7 30
Hydra
Hydra
30 26 250 28-66 - pěšec 6 21

Copyright © 2005 - 2017 Niven